Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

KΛΑΙΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ...
γιατι ειμαι μαυρος και δεν εχω ισα δικαιωματα με ολα τα παιδακια..
γιατι οι μεγαλοι και ισχυροι αποφασισαν για μενα
πως πρεπει να είμαι παιδί ενός αλλου Θεού...
ΚΛΑΙΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΟΥ..
γιατί κάθε μέρα σε βιάζουν και σε καταστρέφουν
στο βωμό μιας υποτιθέμενης εξέλιξης
που κρύβει προσωπικά συμφέροντα...
ΚΛΑΙΩ ΓΙΑ ΜΕΝΑ...
Για ενα μέλλον που μου κλεψανε ..
για τα όνειρα που μου πηραν και τα πέταξαν
σε ένα μαύρο ουρανό...
ΚΛΑΙΩ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ...
γιατί επιτρέψαμε να μας στερήσουν το γαλάζιο ουρανό..
και να μας επιβάλλουν μια ζωή που δεν επιλέξαμε...
ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΜΗΝΥΜΑ ΖΩΗΣ ...
ΑΓΑΠΗΣΤΕ ΤΗ ΖΩΗ..ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ...ΤΗ ΦΥΣΗ...
ΧΑΡΙΣΤΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΑΓΚΑΛΙΑ...
ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΣΟ...
ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΑΝΑΛΑΦΡΗ .. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου